måndag 4 juni 2012

Nästan klart...

Nu har hundarna flyttat in i nya hundgården.
Det är lite småfix kvar, sedan kan det bli taklagsfest!!
Jag tyckte att hundarnas "hus" blev så bra! Jag försökte "tjata" till mig att det skulle bli en friggebod av det istället. Tänk vad snyggt det hade blivit med stora gamla fönster....
Men icke!!! Detta var till hundarna, PUNKT SLUT!
Emil ligger gärna på den lilla bryggan. Då ser han vad som händer ute på gården.
Närbild på King genom hundgallret.
De har full uppsikt på ena gaveln, mot lilla "byvägen"
Det är fortfarande inget go´-väder, utan det känns kallt (6-12grader) regnar, regnar, blåser & regnar. Idag tittade dock solen fram en liten stund. Snart har ju barnen sommarlov & då går jag & Thomas på semester. Längar!!
Ha det gott & lämna gärna en kommentar, om du vill.
Hälsningar från oss på Linneagården/Storriset 

1 kommentar:

  1. Hejhej,
    vilket vackert hundhus. Och jag förstår att du vill ha det som friggebod som även kunde fungera som gäststuga. Skulle du inte vilja visa upp bygget av denna på Byggla? Du får en present om du är intresserad! Maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer! :)
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera